Taller de Circ

 El pasado viernes 18 de febrero pasado fuimos al pabellón a hacer el taller de circo. Vino una chica de nacionalidad argentina que se llamaba Rocío a hacerlo.

Nos enseñó a tener equilibrio en pareja para tener confianza. Hicimos entre todos una pirámide, la cual acabó siendo un desastre después de la pirámide hicimos una figura, la cual salió algo mejor, pero lo más gracioso fue el momento del trapecio en el cual hicimos cuatro ejercicios en total y que nos enseñó Rocío que es la que creó el taller.

¡Me lo pasé muy bien porque fue gracioso y entretenido, es algo nuevo y este viernes tenemos otro taller pero para tener más equilibrio y malabares!

Seguiremos contando:)









El passat divendres 18 de febrer vam anar al pavelló a fer un taller de circ. Va venir una noia de nacionalitat argentina que es diu Rocío a fer-l'ho.

Ens va ensenyar a mantenir l'equilibri en parella i tenir confiança. Vam fer entre tots una piràmide que va acabar sent un desastre. Després de la piràmide vam fer una figura que va sortir un xic millor, però el més graciós va ser el moment del trapezi en el qual vam fer quatre exercicis en total i que ens va ensenyar la Rocío, que és qui va crear el taller.

M'ho vaig passar molt bé perquè va ser graciós i entretingut, ha sigut una cosa nova i aquest divendres vinent tindrem un altre taller però per tenir més equilibri i malabars!

Continuarem explicant!




Comentaris