Paradeta al mercat de Martorell Vila

Amb els alumnes vam crear diferents ornaments de Nadal a plàstica per tal de vendre’ls en la paradeta de Santa Llúcia. Al final vam posar la paradeta el dia de mercat a Martorell Vila i ens ho vam passar molt bé.
Els veins de les paradetes els hi van donar olives i xurros als xavals i ells els hi van regalar algunes coses que tenien per vendre.






AARON
Este día estuvo bien en el mercadillo, antes de estar en el mercadillo quedamos en la UEC para prepararlo todo y pintar un trozo de madera para colgar los papanueles. Preparamos carteles, letras, cagatios y más cosas. Antes de salir cogimos tres mesas, dos sillas y los boletos para que la gente compre y consigan la panera que hicimos entre todos. En esta foto empezamos a vender poquito, después nos empezamos a animar y bueno, la gente se acercaba sola y compraba papanueles y pinzas. La mitad del grupo se iba a vender boletos. Lo que más me gustó fue cuando el chico de la parada de los churros nos dio una bolsa entera de churros gratis porque ya empezaba a recoger. Y este es el día de la paradeta en el mercadillo.

ROBERTO
El dimecres 11 de Decembre  jo i els meus companys de la UEC de Martorell vam estar a la parada del mercat del dimecres a Martorell i van posar en venta les manualitats que vam fer, caga tios, imans de Papa Noel, bolets per guanyar la panera etc…
El objecte que més vam vendre va ser els caga tios, a la gent l’hi agradava molt. També van vendre molts de bolets per guanyar la panera de la UEC i van guanyar diners per anar de excursió a final de curs. Va ser molt guay i vam riure molt amb la gent que hi passava i es paraba a la nostra parada.

Els nostres veins de la parada, el noi de la xurreria i el noi de la peixateria. ens van regalar xurros i olives i la nostra educadora ens va comprar unes galetes i mandarines.

JUANJO
Fuimos al mercadillo a poner una parada con la clase para vender las manualidades que hemos hecho.
Vendimos muchos caga tios era lo que tenía más salida.
Cuando estamos vendiendo vimos al loco del chándal y fuimos  detrás de él para ver lo que hacía, vimos a la policía y le preguntamos que si lo estaban buscando pero nos dijeron que no.
El hombre de enfrente nos dio olivas y el otro churros.
Recogimos y nos fuimos para casa.

IBRAHIM
El la uec del martorell hiciomos  papanuels, caga tios, imanes,.........
Y decidimos venderlos en el mercadillo de la Vila, pedimos al  Ajuntament de martorell un sitio para poder vender legalmente .

A las 10 salimos del Balmes y fuimos al mercadillo a vender y vendimos 50€. Además cambiamos churros y olivas por caga tios y nos lo hemos pasado genial 

Comentaris